Uzupełnij zdania :

Wypadkowa dwóch sił działających wzdłuż tej samej prostej i o zwrotach zgodnych ma kierunek...................................., zwrot.........................., wartość równą...................sił składowych.
Wypadkowa dwóch sił działających wzdłuż tej samej prostej i o zwrotach przeciwnych ma: kierunek........................,zwrot...................., wartość równą..............sił składowych.

Plisss..... czytelnie i porządnie :)
wybiorę najlepszą :*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T12:00:54+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Wypadkowa dwóch sił działających wzdłuż tej samej prostej i o zwrotach zgodnych ma kierunek....taki sam................................, zwrot.....taki sam....................., wartość równą.....sumie..............sił składowych.
Wypadkowa dwóch sił działających wzdłuż tej samej prostej i o zwrotach przeciwnych ma: kierunek...taki sam.....................,zwrot....sily większej................, wartość równą....różnicy ..........sił składowych.


113 4 113
2010-03-05T13:50:21+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Fw sił o zwrotach zgodnych ma kierunek taki sam jak siły składowe, zwrot taki sam jak siły składowe, wartość równą sumie sił składowych.
Fw sił o zwrotach przeciwnych ma kierunek taki sam jak siły składowe, zwrot w stronę siły większej, wartość równą różnicy sił składowych.
65 4 65