Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T12:58:55+01:00
W kapłaństwie hierarchicznym kościoła wyróżniamy 3 stopnie:
biskup, kapłan, diakon

patrząc jednak ogólnie na kościół możemy wskazać od góry:
papież czyli: biskup Rzymu; biskupi (tutaj: kardynałowie, arcybiskupi i biskupi); kapłani: proboszczowie (tutaj: infułaci, prałaci, dziekani) i wikariusze; na końcu najniżej w hierarchii - diakoni.


2 3 2
2010-03-05T13:51:41+01:00
Biskupi:
najważniejszym biskupem jest papież
następnie są kardynałowie
arcybiskupi
biskupi

kapłani

diakoni
1 5 1
2010-03-05T14:22:10+01:00
W kapłaństwie hierarchicznym wyróżniamy 3 stopnie:
-biskup,
-kapłan,
-diakon,

Możemy też wskazać:
-papieża,
-kardynała,
-arcybiskupa,
-biskupa,
-proboszcza,
-infułata,
-prałaca,
-dziekana,
-wikariusza,
-diakona.
1 5 1