1)Oblicz objętość prostopadłościanu o przekątnej 13,którego krawędzie podstawy mają długość 3 i 4.
2)Rzucamy kostką i monetą.Oblicz prawdopodobieństwo zdarzenia:wypadła liczba oczek większa od 2 i orzeł.
3)Aktualna cena butów wynosi 240zł i stanowi 80% ceny poprzedniej.Jaka była cena poprzednia?
4)Z liczb 1,2,3.....44,45 wybieramy jedną.Oblicz prawdopodobieństwo zdarzenia A- wybrana liczba jest podzielna przez 3.
5)W trójkącie prostokątnym przeciwprostokątna jest dwa razy dłuższa od krótszej przyprostokątnej.Wyznacz kąt między dłuższą przyprostokątną a przeciwprostokątną.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T13:01:36+01:00
Rozwiązania sa w załączniku rozrysowane i wogóle.. niestety nie byłam w stanie zrobić zadania z prawdopodobieństwem.. ale chociaż 2 zadania masz rozwiązane.. :)
2010-03-05T13:02:21+01:00
Znam tylko na 3)
240=80%
30=10%
300=100%

300 to stara cena butów xd