Mam takie zadanie :
Na fotografiach przedstawiono różne części warzyw, które zjadamy. Pod każdym zdjęciem napisz właściwą nazwę wybraną z ramki.
I do wyboru mam : korzeń kwiat łodyga nasienie owoc liście

a oto warzywa :

papryka -
czosnek -
szczypiorek-
por -
pietruszka-
cebula-
groszek zielony-
marchewka-
seler-
kapusta pekińska-
brokuły-
kapusta czerwona-
pomidor-
patison(dynia)-
burak czerwony-
kalafior-

Z góry dziekuje za odpowiedź :)

3

Odpowiedzi

2010-03-05T12:47:28+01:00
Papryka -owoc
czosnek -korzeń
szczypiorek-liście
por - korzeń liście
pietruszka-korzeń liście
cebula-korzeń
groszek zielony-nasienie
marchewka-korzeń
seler-korzeń
kapusta pekińska-liście
brokuły-liście
kapusta czerwona-liście
pomidor-owoc
patison(dynia)-owoc
burak czerwony-korzeń
kalafior-kwiat?
116 4 116
2010-03-05T12:49:23+01:00
Papryka - owoc
czosnek - korzeń
szczypiorek- liście
por - liście i korzeń
pietruszka-korzeń i liście
cebula- korzeń
groszek zielony- nasienie
marchewka- korzeń
seler- korzeń
kapusta pekińska- liście
brokuły-liście
kapusta czerwona- liście
pomidor- owoc
patison(dynia)- owoc
burak czerwony- korzeń
kalafior- kwiat
34 3 34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T12:50:08+01:00
Oto odpowiedź:
papryka-owoc
czosnek-korzeń
szczypiorek-łodyga
por-łodyga
pietruszka-korzeń
cebula-korzeń
groszek zielony-owoc
marchewka-korzeń
seler-korzeń
kapusta pekińska-kwiat
brokuły-kwiat
kapusta czerwona-kwiat
pomidor-owoc
patison-owoc
burak czerwony- korzeń
kalafior-kwiat
225 2 225