Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T13:00:08+01:00
A) AgNO₃ + NaBr ->NaNO₃ + AgBr∨
Ag⁺ + NO₃⁻ + Na⁺ + Br⁻ -> Na⁺ + NO³⁻ + AgBr∨
b) FeCl₃ + 3KOH -> Fe(OH)₃∨ + 3KCl
Fe³⁺ + 3Cl⁻ + 3K⁺ + 3OH⁻ -> Fe(OH)₃∨ + 3K⁺ + 3Cl⁻
2010-03-05T13:11:18+01:00
AgNO3 + NaBr ---> AgBr + NaNO3
Ag⁺ + NO₃⁻ + Na⁺ +Br⁻ ---> AgBr + Na⁺ + NO₃⁻

FeCL₃ + 3 KOH ---> Fe(OH)₃ + 3 KCl
Fe³⁺ + 3 Cl⁻ + 3 K⁺ + 3 OH⁻ ---> Fe(OH)₃ + 3 K⁺ + 3 Cl⁻