Uzupełnij zdania podanymi w ramce wyrażeniami bliskoznacznymi. Następnie zapisz ich znaczenie, ozywając jednego - wspólnego dla wszystkich - przysłówka.

za kopyta, jak z bicza strzelił, lotem błyskawicy, w okamgnieniu, pełnym gazem

a) Samochód ruszył... .
b) ... zabraliśmy się do pracy.
c) Spakowaliśmy się ... .
d) Wieść rozeszła się ... .
e) Wakacje minęły ... .

2

Odpowiedzi

2010-03-05T12:59:29+01:00
Samochód ruszył pełnym gazwm szybko
b) Z kopyta zabraliśmy się do pracy. szybko
c) Spakowaliśmy się w okamgnieniu szybko
d) Wieść rozeszła się lotem błyskawicy szybko
e) Wakacje minęły jak z bicza strzelił szybko
25 4 25
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T13:01:38+01:00
Samochód ruszył pełnym gazem (szybko)
z kopyta zabraliśmy się do pracy (szybko)
spakowaliśmy się w okamgneniu (szybko)
wieść rozeszła się lotem błyskawicy (szybko)
wakacje minęły jak z bicza strzelił (szybko)
60 4 60