Odpowiedzi

2010-03-05T13:00:34+01:00
Cisza jest potrzebna, żeby zrozumieć siebie. W ciszy możemy pomyśleć, zastanowić się, pomodlić. To właśnie w ciszy rodzą się najlepsze pomysły, w ciszy najlepiej się odpoczywa i pracuje.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T13:02:31+01:00
Cisza jest potrzebna każdemu człowiekowi do odpoczynku, żeby sobie spokojnie przemyśleć pewne sprawy. Byśmy nie zagubili umiejętności samodzielnego myślenia, mogli uspokoić emocje, odpocząć w warunkach naprawdę do tego właściwych . Wreszcie, byśmy mogli się modlić, bo stanięcie w Bożej obecności wymaga skupienia i wyciszenia.
4 4 4
2010-03-05T13:04:25+01:00
Cisza jest potrzebna do odpoczynku, skupienia sie i odpowiedniego dotlenienia .
2 3 2