Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T13:35:08+01:00
V = 2 m/s
g = 10 m/s²

ΔEp = ΔEk
m * g * h = (m * v²) / 2
g * h = v² / 2
2 * g * h = v²
h = v² / (2 * g)
h = 2² / (2 * 10)
h = 0,2 m = 20 cm

Odp.: Szafka ma wysokość 20 cm.
2010-03-05T13:42:13+01:00
Witaj
dane: v=2m/s, g=10m/s2
szukane: h
h = gt2/2......v = gt......t = v/g
h = 0,5g *[v2/t2] = v2/2g = 4m2/s2 //20m/s2 = 0,2m = 20cm

........................pozdrawiam