Odpowiedzi

2010-03-05T13:40:41+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:05:18+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A)Fe2(SO4)3 + 6KOH---->2Fe(OH)3 + 3K2SO4