Odpowiedzi

2010-03-05T13:48:11+01:00
10%=1/10
20%=2/10
25%=1/4
50%=1/2
75%=3/4
100%=1
44%=44/100=22/50=11/25
66%=66/100=33/50
79%=79/100
60%=60/100=3/5
2010-03-05T13:56:14+01:00
100%=4/4=2/2=3/3=5/5=6/6=7/7=8/8=9/9=10/10
75%=3/4=75/100=13/20
50%=2/4=1/2=5/10=3/6=4/8=6/12=12/24
25%=1/4=2/8=4/16
30%=3/10=30/100=6/20=12/60
10%=1/10=10/100
20%=2/10=20/100
40%=4/10=40/100
50%=5/10=50/100
60%=6/10=60/100
70%=7/10=70/100
80%=8/10=80/100
90%=9/10=90/100
1%=1/100=2/200=3/300
2%=2/100=4/200
3%=3/100=6/200
4%=4/100=8/200
5%=5/100=10/200
6%=6/100=12/200
7%=7/100=14/200
9%=9/100=18/200
11%=11/100=22/200
12%=12/100=24/200
13%=13/100=26/200
14%=14/100=28/200

hmm 50 przykladow a nawet wiecej xD


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T13:58:11+01:00
10% = 1/10
20% = 1/5
25% = 1/4
50% = 1/2
75% = 3/4
100% = 1
1% = 1/100
5% = 1/20
4% = 1/25
2% = 1/50
3% = 3/100
6% = 3/50
7% = 7/100
8% = 2/25
9% = 9/100
12% = 3/25
14% = 7/50
15% = 3/20
16% = 4/25
18% = 9/50
22% = 11/50
24% = 12/50
26% = 13/50
28% = 14/50
30% = 3/10
32% = 8/25
34% = 17/50
36% = 9/25
38% = 19/50
40% = 10/25
42% = 21/50
44% = 11/25
46% = 23/50
48% = 12/25
52% = 13/25
54% = 27/50
56% = 14/25
58% = 29/50
60% = 3/5
62% = 31/50
64% = 16/25
66% = 33/50
68% = 17/25
70% = 7/10
72% = 18/25
74% = 37/50
76% = 19/25
80% = 4/5
90% = 9/10
82% = 41/50
1 5 1