Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:00:34+01:00
Sprzedam!!!
Mam do sprzedania rower górski Magnum,sprzęt jest w świetnym stanie. Kolor: biało-niebieski,koła 28, amortyzatory, bidon 1litr, dodaje gratis licznik. Cena do uzgodnienia, tel. 708-555-222 proszę dzwonić po godzinie 15.

Ewelina Rożek
63 4 63
2010-03-05T14:02:25+01:00
OGŁOSZENIE
SPRZEDAM ROWER GÓRSKI, MAŁO UŻYWANY Z RAMĄ.
KOLOR ZIELONY, POSIADA BŁOTNIKI, WSZYSTKIE ŚWIATŁA.
DODAM RÓWNIEŻ BIDON.
CENA DO UZGODNIENIA.
WIADOMOŚĆ POD NUMEREM TELEFONU .........
GODNY OBEJRZENIA pOZDRAWIAM
67 3 67