Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:00:52+01:00
Grecki filozof przyrody i matematyk

-pojęcie siły
-prawa równi pochyłej
-prawo Archimedesa
-środek ciężkości i sposoby jego wyznaczania dla prostych figur
-aksjomat Archimedesa
-jako pierwszy podał przybliżoną wartość liczby pi.
-zasadę dźwigni – sławne powiedzenie Archimedesa "Dajcie mi punkt podparcia, a poruszę Ziemię"
9 3 9
2010-03-05T14:51:12+01:00
Wymyslił prawo archimedesa dotyczące cieczy był grekiem
6 2 6