Odpowiedzi

2009-10-21T15:49:28+02:00
1970,50 zł - 107%
x - 122%

1,07x = 1,22* 1970,50
1,07x = 2404,01
x = 2246,74

Odpowiedź: Cena tej lodówki po zmianie podatku VAT na 22% będzie wynosiła 2246,74 zł.
2 4 2
2009-10-21T15:53:03+02:00
1970,50 - 100%
x - 7%

x= 1970,50*7/100 = 137,935

1970,50 - 137,935 = 1832,565zł - cena początkowa, bez VAT

1832,565 - 100%
x - 22%

x=1832,565*22/100 = 403,1643

1832,565 + 403,1643 = 2235,7293zł w przybliżeniu 2235,73zł - cena z 22% VAT
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T15:53:57+02:00
7% x 1970,50 zł = 137,94
1970,50- 137,94 =1832,46

1832,56 x 22% = 403,16
1832,56 + 403,16 = 2235,72

lodówka z 22% vat bedzie kosztowac 2235,72
4 3 4