Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-21T17:35:15+02:00
Przemysł metalurgiczny, przemysł chemiczny,przemysł materiałów budowlanych, przemysł papierniczy, przemysł skórzany, przemysł poligraficzny, paliwowy energetyczny, chemiczny, szklarski, ceramiki szlachetnej, włókienniczy, spożywczy, materiałów budowlanych

gałęzie przemysłu: organiczna i nieorganiczna

dziedziny nauki: fizyka,biologia, geografia, matematyka (rzadziej)
1 5 1
2009-10-21T18:00:40+02:00
Petrochemia, metalurgia, przemysł środków myjących i piorących, przemysł kosmetyczny, przemysł tworzyw sztucznych, przemysł farmaceutyczny, laboratoria analityczne, przemysł spożywczy, przemysł nawozów sztucznych
1 4 1