Odpowiedzi

2010-03-05T14:17:18+01:00
Bo jest ich dużo i oczyszczją powiertrze
2010-03-05T14:18:24+01:00
Nazywamy je tak poniewaz jest to jedymy las ktory ma najwiecej zieleni jest tam najzdrowsze powietrze itp
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:21:33+01:00
Lasy równikowe nazywamy zielonymi płucami naszej planety, ponieważ dostarczają one bardzo dużo tlenu.Na całym świecie , jest bardzo dużo zanieczyszczeń.Gdyby nie te lasy to środowisko byłoby bardzo zatrute.Dzięki lasom a także roślinom, możemy oddychać.Na razie tlenu nie brakuje ale w końcu może go zabraknąć.Dlatego też nie powinno się wycinać zdrowych drzew i zanieczyszczać środowiska.