Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-05T14:20:43+01:00
Módlmy się za rodzinę i nas tutaj zgromadzonych aby te spotkanie było dla nas nauką i pouczeniem Ciebie prosimy.

Wysłuchaj nas panie.
1 5 1
2010-03-05T14:41:33+01:00
Módlmy sie za świat, w którym żyjemy aby pomagał nam wypełniac nasze trudne misje,Módlmy sie za naszych rodzicow,ktorzy pomagaja nam w wielu trudnosciach z jakimi sobie nie radzimy,Módlmy sie także za Ojca św, który umacniał nas w wierze i uczył prawdziwego świadectwa wiary...Aby wszystko zaznało pokój wieczny...
1 5 1