Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:20:50+01:00
Odprawianie mszy
dawanie spowiedzi i rozgrzeszeń
chodzenie po kolędzie
dawanie chrztu, ślubu

2010-03-05T14:21:19+01:00
- dawanie sakramentu komunii św.
- spowiadanie,
- Głoszenie Dobrej Nowiny o Panu Bogu,
- zachęcanie do wiary.
2010-03-05T14:22:08+01:00
-odprawianie mszy świętej
-spowiedź
-udzielanie sakramentów (chrzest,bierzmowanie)
-odwiedzanie chorych
-chodzenie po kolędzie
-modlitwa
-codzienne czytanie brewiarza