Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:43:49+01:00
Współczesnemu człekowi marzy się państwo, w którym wszyscy, i kobiety, i mężczyźni, mają równe prawa. W takim kraju nie powinno być złodziejów, morderców i innych złoczyńców. Ludzie nie zabijaliby się nawzajem. Nie byłoby ludzi egoistycznych. Wszyscy ludzie marudni, niemili, chamscy i samolubni byliby wypędzani. Na ludzi, którzy w jakikolwiek sposób czyniliby zło, czekałaby surowa kara. Osoby, które zabiłyby bliźniego, same byłyby karane śmiercią. Wszyscy obywatele żyliby szczęśliwie. Oczywiście każdy kiedyś miałby problemy i zmartwienia. Nie byłyby one jednak aż tak poważne jak dziś. W takim kraju miłość, przyjaźń, zaufanie i wierność liczyłyby się bardziej niż pieniądze i rzeczy, które posiadamy. Ludzie nie byliby podzieleni na lepszych i gorszych ze względu na to jak wyglądają czy co mają. Materialiści nie byliby lubiani przez innych. Taki kraj byłby piękny, bogaty i zaludniony. Znalazłyby się miejsca dla ludzi, którzy cenią spokój, a także dla tych ciągle w ruchu. W takim państwie nigdy nie padałby deszcz. Zawsze byłoby ciepło. Czasem spadłby deszcz, ale nie byłoby wielkich mrozów. Każdy człowiek miałby dobrze płatną pracę. Nie byłoby biedy. Ludzie nie głodowaliby. Każdy miałby rodzinę, która go kocha. Każdego człowieka szanowałoby się. Choć w dzisiejszych czasach jest to trudne do wyobrażenia, tak wyglądałoby idealne państwo.
<sorry, ale do 200 zdań nie dociągnę>
2010-03-05T16:16:50+01:00
Osoby, które zabiłyby bliźniego, same byłyby karane śmiercią. Wszyscy obywatele żyliby szczęśliwie. Oczywiście każdy kiedyś miałby problemy i zmartwienia. Nie byłyby one jednak aż tak poważne jak dziś. W takim kraju miłość, przyjaźń, zaufanie i wierność liczyłyby się bardziej niż pieniądze i rzeczy, które posiadamy. Ludzie nie byliby podzieleni na lepszych i gorszych ze względu na to jak wyglądają czy co mają