DZIADEK WYBIERA SIĘ NA GRZYBY .Jacek też ma wielką ochotę na wyprawę do lasu.
-Dziadku,chciałbym też pójść.Mogę?-pyta.
-No...nie wiem.Pamiętasz, ile ostatnio miałem z tobą kłopotów?-kręci głową dziadek.
Co i jak powinien powiedzieć Jacek,by przekonać dziadka?
Sformułuj i zapisz jego prośbę.

3

Odpowiedzi

2010-03-05T14:31:02+01:00
Dziadku prosze wiesz przecież, że uwielbiam zbierać grzyby i tak dawno nie byłem. Przyżekam będę bardzo, bardzo, bardzo grzeczny. PROSZE.
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:32:15+01:00
Kochany Dziadku! Wiem, że ostatnio byłem trochę niegrzeczny i jest mi teraz bardzo przykro. Obiecuję się poprawić. Nie będziesz miał ze mną żadnych kłopotów. Zaufaj mi!
4 3 4
2010-03-05T14:33:51+01:00
Dziadku kochany! Nie byłem już długo na grzybach. Będę grzeczny mogę iść z tobą?
4 3 4