Odpowiedzi

2010-03-05T14:37:29+01:00
Wydaje mi sie ze w tym chodzi o to by być sobą nie prubowac upodabniać sie do kogoś wbrew swojej woli -by tylko dopasowac sie do otoczenia. jesli ktoś lubi czarne ubrania np.styl emo to niech ej nosi on siebie lubi takim jakim jest i trzeba mu na to pozwolić. nie można ludzi skres lać po tym jak wygladają i np. nie bęe zadawać się z wieśniakami bo niby są gorsi

mam nadzieję ze po pomoglam ja tak rozumiemm te słowa
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:41:03+01:00
''Trzeba każdemu pozwolić być tym;czym jest!I kochać go takim ,jakim jest!'' te słowa na pozór tak zwyczajne, kryją jednak w sobie pewna alegorię. Należy każdemu pozwolić być tym czym jest. nie możemy nikogo zmieniać tylko dlatego, że nam to pasuje. każdy człowiek jest inny, kryją w sobie pewne zestawienie cech charakteru, nawyków, i przyzwyczajeń, a pewne rzeczy musimy zaakceptować, a nawet nie pozwolić na zmianę własniego ja gdyż należy zaznaczyć że każdy człowiek jest wyjątkowy. Jeżeli mamy go polubić pokochać to w wersji ryginalnej, więć druga cześć tej wypowiedzi, a mianowicie kochać go takim jakim jest również jest jak najbardziej trafna. Bo czym jest przyjaźć, czy miłość kiedy kochamy zmienną wersje człowieka według naszych potrzeb.
8 3 8