Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T15:48:07+02:00
Uchwyty garnków nie powinny być wykonane z metalu, poniewaz metal przewodzi cieplo, a ono moze doprowadzic do poparzenia.
58 4 58
2009-10-21T15:48:59+02:00
Ponieważ metal się szybko nagrzewa i jest dobrym przewodnictwem cieplnym to nie może być wykonany z metalu bo nie wzielibyśmy tego garnka do ręki
26 4 26
2009-10-21T15:50:33+02:00
Garnki nie powinny być wykonywane z metalu, ponieważ metal się szybko wraz z garnkiem nagrzewa i moża się oparzyć przenosząc gdzieś garnek.

Takie trudne? xD ;]
23 4 23