Odpowiedzi

2010-03-05T14:32:57+01:00
Jet dla mnie jak piękny dom w którym czyje spokój
jest dla mnie darem gdzie ciągle moge powracac
jest czyms co zawsze będę miał w pamięci
2 3 2
2010-03-05T14:34:42+01:00
- jest jak dom, zawsze mogę wrócić
- jest jak pamiętnik, za każdym razem wszystko inaczej zinterpretuję
- jest jak słońce, raz jasno święcące, a raz przysłonione chmurami
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:35:13+01:00
Ojczyzna jest jak matka, szanujemy ją i kochamy.
Ojczyzna jest jak dom, to w niej znajdziesz spokój i ciszę.
O ojczyznę warto walczyć jak o życie, tracąc ją stajemy się nikim.
3 4 3