Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:37:33+01:00
Posiadam wile zabawek lecz do jednej mam bardzo duży sentyment.
Jest to miś , którego w dzieciństwie nazwałam Kajtuś .
Kajtuś jest średniej wielkości , a koloru jest brązowego .
Na łapce ma białe łatki , które bardzo mi się w nim podobają .
Gdy byłam dzieciakiem towarzyszył mi w szpitalu przez około 2 miesiące . Dostałam go od rodziców na gwiazdkę . Do tej pory mam go w domu . Zajmuje półkę w moim pokoju . Wstając rano spoglądam na niego i od razu poprawia mi się humor .
56 4 56
2010-03-05T18:24:39+01:00
Moi rodzice byli bardzo hojni i kupowali mi wiele zabawek kiedy byłam mała. Najmilej wspominam Amelkę - moją lakę chou chou.
Amelka była nieduża, całkiem podobna do prawdziwego dzidiusia. Miała duże, niebieskie oczy i brązowe włosy.
Mama kupiła mi ją na piąte urodziny. Odtąd traktowałam ją jak własne dziecko - przytulałam, usypiałam, karmiłam, śpiewałam piosenki. Moja babcia jest krawcową i szyła dla Amelki miniaturowe ubranka. Mogłam ją stroić i zabierać na spacery. Kiedy było mi smutno, przytulałam ją do siebie i powierzałam swoje sekrety.
Nadal mam tę lalkę, choć większość ubranek pogubiłam. Ale Amelka zawsze będzie ze mną.
36 3 36