Odpowiedzi

2010-03-05T14:35:22+01:00
A) transport głównie tlenu (też CO2)
b) reakcje obronne organizmu, zaleznie od rodzaju leukocytu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:38:44+01:00
Głównym zadaniem erytrocytów jest przenoszenie tlenu i dwutlenku węgla.
Zadaniem leukocytów jest ochrona organizmu przed patogenami takimi jak wirusy i bakterie.
2 5 2
2010-03-05T18:21:40+01:00
Erytrocyty - odpowiadają za transport tlenu
leukocyty - funkcja odpornościowa