Oblicz:
a) 4,1-(-2,8)= b) 4,2-(2,8)= c) 4,2+(-2,8)=
d) -4,2-(-2,8)= e)12,3-(-13,9) = f) 14,1-(3,62)=
g) - 8,9-(-4,2)= h)-7,3-(-12,16)= i) - 6,4-(-2,20=

Oblicz:
a) 16,7-(12,8+16,7)= b)-1,6-(4,7-1,6)=
c)2,8-(2,8-5,5)= d)-6,35-(6,35+1,2)=

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:44:35+01:00
A) 4,1-(-2,8)= 4,1+2,8=6,9
b) 4,2-(2,8)= 4,2+2,8=7
c) 4,2+(-2,8)=4,2-2,8=1,4
d) -4,2-(-2,8)=-4,2+2,8=-1,4
e)12,3-(-13,9) = 12,3+13,9=26,2
f) 14,1-(3,62)=14,1-3,62=10,48
g) - 8,9-(-4,2)= -8,9+4,2=5,78
h)-7,3-(-12,16)=-7,3+12,16= 4,86
i) - 6,4-(-2,20)=-6,4+2,20=-4,2


a) 16,7-(12,8+16,7)= 16,7-12,8-16,7=-12,8
b)-1,6-(4,7-1,6)=-1,6-4,7+1,6=-4,7
c)2,8-(2,8-5,5)=2,8-2,8+5,5=5,5
d)-6,35-(6,35+1,2)=-6,35-6,35-1,2=-1,2




lizce na maxa;)
pozdro

PS: wyniki są z kalkulatora, więc na pewno dobre;)
1 5 1
2010-03-05T14:54:31+01:00
A) 4,1-(-2,8)=-6,9
b) 4,2-(2,8)= 1,4
c) 4,2+(-2,8)= 1,4
d) -4,2-(-2,8)=-1,4
e)12,3-(-13,9) = 26,2
f) 14,1-(3,62)= 10,48
g) - 8,9-(-4,2)= -4,7
h)-7,3-(-12,16)= 4,86
i) - 6,4-(-2,20)=-4,20

a) 16,7-(12,8+16,7)= 16,7-29,5
b)-1,6-(4,7-1,6)=-1,6-3,1= -4,7
c)2,8-(2,8-5,5) =2,8+2,7= 5,5
d)-6,35-(6,35+1,2)= -6,35-7,55=-13,9
2010-03-05T14:54:41+01:00
A) 4,1-(-2,8)= 4,1+2,8=6,9
b) 4,2-(2,8)= 1,4
c) 4,2+(-2,8)= 1,4
d) -4,2-(-2,8)= -4,2+2,8= -1,4
e) 12,3-(-13,9)=12,3+13,9=26,2
f) 14,1-(3,62)=10,48
g) - 8,9-(-4,2)=-8,9+4,2=-4,7
h) -7,3-(-12,16)=-7,3+12,16=4,86
i) - 6,4-(-2,20)=-6,4+2,20=-4,2


a) 16,7-(12,8+16,7)=16,7-29,5=-12,8
b) -1,6-(4,7-1,6)=-1,6-3,1=-4,7
c) 2,8-(2,8-5,5)=2,8-(-2,7)=2,8+2,7=5,5
d) -6,35-(6,35+1,2)=-6,35-7,55=-13,9