Odpowiedzi

2010-03-05T14:41:25+01:00
Szeregowiec Rayan,Sztandar chwały,Na celowniku
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:42:17+01:00
4 pancerni i pies

hans clos
czarne chmury
krzyżacy

luie bo są ciekawe przygody i fajni bohaterowie
2010-03-05T14:43:05+01:00
"Wróg u bram" < Wspaniała opowieść o karierze młodego,skromnego snajpera (Vasili Zajcev) który wdał się na szczyt sławy dzieki swoim umiejętnością strzeleckim...Lubie ten film bo jest to obraz prawdziwej wojny a w główną rolę odgrywa młody rosjanin


Część dalszych filmow nastapi ;)
1 5 1