Odpowiedzi

2010-03-05T14:42:17+01:00
Adaś Cisowski to bardzo mądry chłopak.
Jest wzorem do naśladowania, ponieważ pomaga innym.
Za swoją pomoc nie chce żadnej zapłaty.
Nie skarży na nikogo.
Jest godny zaufania.
Wiele osób wie, że może zawsze na niego liczyć.
Dobrze by było gdyby był ktoś taki w mojej klasie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:46:40+01:00
Moim zdaniem Adam Cisowski to postać jak najbardziej godna naśladowania. Adam słynie z detektywistycznych umiejętności i niezwykłych zdolności do logicznego myślenia i rozwiązywania zagadek. To w wyniku jego śledztwa został odnaleziony skarb i to dzięki niemu w ręce policji oddani byli złodzieje. Adaś to niezwykle sympatyczna postać. Jego przygody niewątpliwie wciągają czytelnika. Pomagał zawsze tym, którzy byli w potrzebie, choć nie raz ryzykował, był pogodny, wesoły i serdeczny, nigdy nie unosił się gniewem, umiał zachować spokój i opanowanie, zawsze postępował uczciwie. To chłopiec prawego i szlachetnego charakteru, więc cieszył się wśród kolegów wielkim autorytetem.
1 5 1