Pusta ciężarówka waży 2,875 t, a ładunek1,95t. Dźwig drogowy może unieść ciężar 4,5t. Czy można za pomocą tego dźwigu można wyciągnąć z rowu zepsutą ciężarówkę bez konieczności jej rozładowania???

TAK/NIE

Pliss o odp.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:51:49+01:00
2,875 t + 1,95t = 4,825 t
4,5t< 4,825
nie można wyciągnąć tej ciężarówki z rowu bez konieczności rozładowania
6 4 6
2010-03-05T14:52:10+01:00
NIE
2,875T+1,95T=4,825T
5 4 5