Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:00:38+01:00
1.Plemiona Germańskie: Goci, Wizygoci, Ostrogoci, Longobardowie, Wandalowie
2. cesarz i dwór
3 3 3
2010-03-05T15:05:01+01:00
1.Plemiona Germańskie: Goci, Wizygoci, Ostrogoci, Longobardowie, Wandalowie. Rzymianie nazywali ich barbarzyńcami.
2.Był to Justynian 1 Wielki. Kierował on również życiem religijnym. Zorganizował silną armię i z jej pomocą opanował Afrykę Północną, część Hiszpanii i Italię.
4 2 4
2010-03-05T15:06:02+01:00
1. Germanowie lub Hunowie
2. Cesarz
8 4 8