Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T14:59:42+01:00


Budowle barokowe w Polsce :
- kościół św. Piotra i Pawła w Krakowie
- kaplica Wazów w Katedrze Wawelskiej w Krakowie, w kościele św. Anny
- Fara, dawny kościół jezuitów w Poznaniu
- kaplica królewska w Gdańsku
- kościoły Wizytek, Kościół św. Krzyża w Warszawie, Sakramentek i Kapucynów
- bazylika w Świętej Lipce
- kościół Św. Szczepana w Mnichowie
Kościół św. Piotra i Pawła
Kościół jezuitów, położony przy ulicy Grodzkiej 54 w Krakowie.
2010-03-05T15:00:26+01:00

Kaplica Wazów w Katedrze Wawelskiej
Kościół św. Piotra i Pawła w Wilnie
Kościół św. Anny w Krakowie
Kościół Wizytek w Krakowie
Kościół Imienia Jezus we Wrocławiu (Kościół Uniwersytecki Najświętszego Imienia Jezus)
Kaplica św. Kazimierza w katedrze wileńskiej
Kościół św. Kazimierza w Wilnie
Bazylika Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny w Krzeszowie
2010-03-05T15:01:58+01:00
Kościół Imienia Jezus we Wrocławiu
Kościół Jezuitów w Poznaniu
Pałac w Wilanowie
Kościół Wizytek w Warszawie
Kościół św. Anny w Krakowie
Kaplica Wazów w Katedrze Wawelskiej