Odpowiedzi

  • Sasz
  • Rozwiązujący
2010-03-05T15:04:05+01:00
Na moim podworku jest wybudowany duzy dom w ktorym mieszkam. w okol domu rosna niebieskie roze a po prawej stronie domu jest piaskownica. bardzo mi sie podoba moje podworko:D
19 1 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:08:20+01:00
Moje podwórko:
Moje podwórko jest dosyć duże. Rośnie tam dużo drzew i kwiatów. Jak wyjdę na taras przed sobą mam basen. Za basenem jest duży teren pokryty zieloną trawą. Przy basenie są dwie ławki, na których można usiąść i podziwiać uroki natury ;). Po prawej stronie podwórka znajduje się buda mojego psa, za budą parę drzew wiśni. Za drzewami z wiśni są małe krzewy róż, które hoduje moja mama. Za krzewami znajdują się dwa drzewka, które są obwiązane hamakiem. Po lewej stronie podwórka znajduje się małe oczko wodne, w którym pływają różne rodzaje ryb i żaby. Za oczkiem rośnie potężna wiśnia, która wiosną wygląda przepięknie. Pod wiśnią, moja mama zrobiła skalniak, a tato postawił łąwke. Po drugiej stronie mojego podwórka hoduję swoje kwiatki i krzewy porzeczek. Moje podwórko jest dla mnie rajem, gdyż mogę tu bawić się z moim psem i podziwiać piękno przyrody. :)
27 4 27
2010-03-05T15:23:13+01:00
MOJE PODWÓRKO
Moje podwórko jest bardzo duże. Od strony drogi znajduje sie wielki ogórdek zapełniony kwiatami róznego rodzaju. Przechodząc dalej po drugiej stronie widac ruiny starego domu. Tuż za riunami widnieje piękny ogród. W tym ogrodzie znajduje sie wielka huśtwaka na której latem spędzam dośc duzo czasu . Na podwórku też swobodnie biegaja sobie króliczki.Bardzo mi sie podoba moje podwórko poniewaz wiem , że nikt nie ma takiego wspaniałego podwórka jak ja .
17 3 17