Odpowiedzi

2010-03-05T15:06:43+01:00
Ponieważ rosół jest cięższy od tłuszczu, = tłuszcz wypływa na powierzchnię i tworzy oka.
110 1 110
2010-03-05T15:07:01+01:00
Pod wpływem ciepła tłuszczu unosi się do góry
207 4 207
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:08:31+01:00
Tłuszcz ma mniejszą masę niż woda, dlatego utrzymuje się na powierzchni.

Np. Wlej olej i wodę do naczynia, uzyskasz ten sam efekt- olej będzie na powierzchni :)
222 1 222