Pytania ze sztuki:
-inaczej balsamowanie, zarówno ludzi jak i zwierząt
-ma go w sobie każda kolorowa farba
-kryje w sobie prastarą galerię, szczycą się nią hiszpanie
-greckie państwa-miasta
-Jeden z środków artystycznego wyrazu, inaczej kropka
-inna nazwa tympanonu
-zbudowali go rzymianie, pokryli olbrzymią kopułą

PROSZE O SZYBKIE ODPOWIEDZI !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T15:07:11+01:00
1. mumifikacja
2.pigment
3.jaskinia
4.polis
5.front
6. mozliwe ze chodzi o panteon
9 3 9
2010-03-05T15:25:51+01:00
* MUMIFIKACJA
* PIGMENT
*JASKINIA
* POLIS
* FRONT
* PANTEON
7 3 7