Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:06:55+01:00
Oznacza to że występuje siła przylegania. Siła przylegania występuje między cząsteczkami wody rożnych substancji np.wody i szkła(na szybie pozostają krople wody).
2010-03-05T15:07:23+01:00
Bo szyba nie jest gladka(normalnie widac ze jest)i woda wypelnia nierownosci
2010-03-05T15:08:52+01:00
Ponieważ siła przylegania pomiędzy wodą i szkłem jest duża