Janek i Kuba mieszkają w odległośći 400 metrów.jednocześnie zaczeli iść naprzeciw siebie.Kuba przeszedł 180metrów odległośći, a Janek dziewiećdwudziestych odległośći,w jakiej od siebie mieszkają.Ile metrów przeszedł Janek.Jaka cześć drogi dzieiła chłopców

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:09:45+01:00
Znak / zastepuje znak ułamka

9/20 *400=180m
a więc janek przeszedł 180m


Dzieli ich 40/400=1/10
1 4 1
2010-03-05T15:10:04+01:00
9/20*400m=180m
janek przeszedl 180 metrow

180+180=360

400m-360m=40m

dzieli ich 40m ktore stanowia 1/10 (40/400=1/10)
odleglosci pomiedzy ich domami
2010-03-05T15:55:55+01:00
9/20 * 400= 180m
janek przeszedł 180m

180+180=360 przeszli razem
a dzieli ich 400 - 360= 40 metrów