Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T15:07:53+01:00
Napisz na priva o co dokladnie chodzi ? bo nierozumeim jak ,,zgubiony" a moze karta dzwiekowa ci sie przepalila pisz na priv
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Muki
  • Początkujący
2010-03-05T15:08:50+01:00
Zmienić ustawienia reatlerka jeżeli chcesz pomocy pisz gg 10240052
2010-03-05T15:09:26+01:00
Start -> panel sterowania -> dźwięki i sprzęt audio
tam sprawdź czy wszystko jest ok.
jak tak to wyłącz głośniki i podłącz jeszcze raz :D
2 1 2