Zad.1
Liczba a, gdzie a = (3 do 20 * 9 do -10) / 27 do -1, jest równa:
a) 1/27
b) 3 do 2
c) 3 do -2
d) 27

Zad.2
Jeżeli kąt α jest ostry i tg α = 0,5, to:
a) α > 45°
b) α< 30°
c) α= 60°
d) α>60°

zad 3.

liczba log 2 8 * pierwiastek z 2 jest równa:

a) 3/2
b) 3 i 1/2
c) 3
d) 1/2


Bardzo proszę o zrozumiałe rozwiązanie krok po kroku ... :) Dziekuje.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:34:20+01:00
Zad.1
(3do2i10×9do-10)÷27do-1=
=(9do10×9do-10)÷27do-1=
=9do0÷27do-1=
=1÷1/27=
=1×27=27

2 3 2
2010-03-05T15:37:26+01:00
Zad.3
log2 8*pierwiatek z 2= 7/2=3 i 1/2,bo 8* pierwiatek z 2= pierwiastek z 64*2=128 pod pierwiastkiem i potem trzeba 2 podnieśc do 7 potęgi żeby otrzymać 128,ale nam jeszcze potrzebny jest pierwistek więc trzeba 7 pomnożyć jeszcze przed 1/2 co nam po wyliczeniu da 7/2,czyl 3 i 1/2


3 1 3