Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:20:24+01:00
Podczs wycieczki w Krakowie zwiedziliśmy go całego, ale najlepszym zabytkiem Krakowa jest Wawel. Zwiedzanie Krakowa zajęło nam 8 godzin, ale tylko rynku oraz Wawelu. Wiecie dlaczego? Już wyjaśniam. Będąc na rynku weszliśmy do muzeum. Było tam bardzo ciekawie, ale najlepsze było to,że dwaj nasi koledzy zapodziali się gdzieś. Szukaliśmy ich i szukaliśmy. Próbowaliśmy się dodzwonić lecz nie szło. Nagle patrzymy a po dwóch godzinach koledzy wychodzą z muzeum jakby nigdy nic. Wracając z wycieczki wychowawczyni nie miała zbyt dobrego humoru, lecz my miliśmy się z czego śmiać. Nigdy nie zapomnę tego jak moi koledzy wychodząz muzeum jak normalni ludzie
1 5 1
2010-03-05T15:21:44+01:00
Kiedy ok godziny 12.00 dojechaliśmy do Krakowa zebraliśmy się w grupkę i poszliśmy zwiedzić Wawel. Gdy skończyliśmy zwiedzać przyszła pani, która będzie nas odprowadzać po mieście, bardzo się ucieszyliśmy. Po chwili Kamil krzyknął że jeden z 2 kolegów znikło. Pani wychowawczyni poprosiła przewodniczkę by ostała z klasą, a sama pójdzie ich szukać. Po 30 min pani przyszła z zagubionymi kolegami, Tyle pani to zajęło że musieliśmy wracać do szkoły.

Może Ci się spodoba
1 5 1
2010-03-05T15:22:37+01:00
Pewnego dnia nauczyciel powiedział ze pojedziemy na wycieczke do Krakowa. Było nam bardzo wesoło. W Krakowie najbardziej czekałem na zwiedzenia Wawelu. Aż sie doczekałem. Na Wawelu było bardzo ciekawie. Poznawaliśmy wszystkie ciekawe miejsca w Krakowie. Nagle zauważyłem ze nie ma ze mną moich kolagów. Zacząłem szukac tu i tam. Aż wreście ich znalazłem przy sklepe z pamiątkami. Wróciłem do wycieczki ucieszony.
1 5 1