Odpowiedzi

2010-03-05T15:13:16+01:00
Bieg na 100 kilometrów z przeszkodami :) ponieważ:

- trzeba mieć mocną kondycję żeby tyle przebiec
- i trzeba sobie umieć radzić z przeszkodami
- oraz trzeba być silnym duchowo żeby przebiec taki dystans
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:13:48+01:00
- iść na klęczkach po schodach mówiąc różaniec
- odprawić drogę krzyżową, ale żeby stacje były od siebie daleko
- zachęcić podstawioną osobę do przejścia na chrześcijaństwo, nawrócenia się, w określonym czasie np. 10 min
- odpowiedzi na pytania np. o wyjaśnieniu przykazań
-znalezienie symboliki Jezusa - gdzieś ukryte (np. krzyż,itd.)
8 4 8
2010-03-05T16:01:24+01:00
Wiedza o Jezusie Z Nazaretu i Jego matce.
3 3 3