Odpowiedzi

2010-03-05T15:15:33+01:00
Zderzenie czołowe dwóch samochodów .
Autostrada w Poznaniu . Ruch wstrzymany . Powodem zderzenia są złe warunki atmosferyczne i nie uwaga kierowcy.
Samochód Marki OPEL ASTRA jadący nim starszy pan i samochód Marki Mercedes C 200 kierująca nim kobieta nie dokonała ustąpieniu pierwszeństwa czym doprowadziła do zderzenia .
Nikt nie ucierpiał , ale samochody mają wgniecione przody .
26 3 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:20:59+01:00
Na ulicy ( wpisz nazwe ul) zdarzył się okropny wypadek. Na drodze zderzył się samochód ciężarowy z osobowym. Przerażeni ludzie szybko podbiegali. Zachowując przytomność umysłu w tragicznej sytuacji jakaś kobieta zadzwoniła po ambulans.Dwaj mężczyźni wyciągneli z samochodu dwóch nastoletnich chłopaków. Jeden był nieprzytomny i nie oddychał, a drugi miał lekkie krwotoki. Po kilku minutach przyjechała karetka pogotowia. Szybko zaczęto masaż serca i nastolatek złapał oddech. Ulica była przepełniona policjantami i przechodniami. Zablokowanie ruchu spowodowało ogromne korki samochodowe. Ruch został wznowiony dopiero po 4 godzinach.
32 4 32