Odpowiedzi

2010-03-05T15:19:04+01:00
Piratem, ponieważ zawsze pociągały mnie filmy typu "piraci z karaibów". Mogłabym szukać skarbów. Nowe wyzwania, przygody bym przeżyła. Cały czas coś by się działo.

Mama - Zachara
Tata - Koryn
Ja - Koralina
Brat - Pitt
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:21:01+01:00
Bardziej chciałabym zostać Piratką, ponieważ uwielbiam morze i pływanie. Bardzo uspokaja mnie szum fal i śpiew mew. Ciekawie by było zobaczyć delfiny i orki, pływające grupami. Chciałabym mieć własny, wielki statek i załogę, która jest mi posłuszna.
Imiona pirackie:
Ja- Kapitanka Złotowłosa
Brat- Czarne Serce
Mama- Rudawy Loczek
Tata- Czarny Wąs
:) Tymi nazwami się nie popisałam heh ^^
2010-03-05T15:21:40+01:00
Chciałabym zostać indianka ponieważ są oni swobodni, wolni, nie czują że muszą coś zrobić, już teraz w tej chwili. żyją daną chwilą. często też żyją ze zwierzętami w pokoju i przyjaźni, a ja naprawdę kocham zwierzęta. są oni wolni. mieszkają w wigwanach, żyją jak jedna wielka rodzina. wszyscy sobie wzajemnie pomagają.

niedźwiedzi pazur
tygrysia lilia
orle pióro
wilcza łapa