H (male2) +O (małe2) -> H (małe2)O

Na +Cl(male2) ->Na Cl

Si + N(małe2) -> SI(małe3)N(małe4)

Fe(małe2)O(małe3) +H(małe2)-> Fe + H(małe2)o

Fe +O(małe2) -> FeO

Al + O (małe2) -. Al(małe2)O(małe3)

DZIĘKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:14:52+01:00
2H2+O2 -> 2H2O

2Na +Cl2 ->2NaCl

3Si + 2N2 -> SI3N4

Fe2O3 +3H2-> 2Fe + 3H2O

2Fe +O2 ->2 FeO

4Al + 3O2-. 2Al2O3

licze na naj;))
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T15:15:18+01:00
No to tak:D
2H2+O2 -> 2H2O

2Na +Cl2 ->2NaCl

3Si + 2N2 -> SI3N4

Fe2O3 +3H2-> 2Fe + 3H2O

2Fe +O2 ->2 FeO

4Al + 3O2-. 2Al2O3

POzdrowionka:))
Liczę na najlepszą odpowiedź:*
1 5 1
2010-03-05T15:15:33+01:00
Nie napisałes o co Ci chodzi , ale zakładam ze o uwzglednienie współczynników
..w uzgadnianiu chodzi oto zeby liczba atomów po kazdej ze stron sie zgadzała!!
2H (male2) +O (małe2) -> 2H (małe2)O

2Na +Cl(male2) ->2Na Cl

3Si + 2N(małe2) -> SI(małe3)N(małe4)

Fe(małe2)O(małe3) +3H(małe2)-> 2Fe + 3H(małe2)o

2Fe +O(małe2) -> 2FeO

4Al + 3O (małe2) -. 2Al(małe2)O(małe3)
1 5 1