Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T15:25:00+01:00
- Oddaj mi mój budzik!
- Jaki budzik?
- Mój budzik!
- Ale ja nie mam Twojego budzika!
- Wiem, że go masz! Oddaj mi go!
- Nie mam go. Może chodzi Ci o Twój bucik?
- Przecież mówię Ci cały czas, żebyś oddał mój bucik.
- Ale masz mój piasek!
- Piasek? Jaki piasek? Nie mam żadnego piasku!
- Oddaj piasek! Masz go przecież na sobie!
- Na sobie? Chodzi Ci o pasek?
- Przecież o tym mówię!
4 4 4
2010-03-05T15:27:30+01:00
-Cześć Aniu co dzisiaj robisz?
-Idę z mamą na zakupy,obiecała że kupi mi budzik .
-Po co ci jeden bucik?
-Jaki bucik ?!
-No ten co masz kupić.
-Ja nie mam gubić żadnego bucika!
-Nie gubić , powiedziałam kupić!
-A ja powiedziałam że mama kupi mi BUDZIK bo mi się popsuł stary :)


dodalam slówko kupić,gubić ;p
daj 5 :)

9 3 9