Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:22:15+01:00
Podobieństwa:
-biblia i tradycje
-7 sakramentów
-kult obrazów

różnice :
Kościół Katolicki- Kościół Prawosławny-
-przy chrzcie polewamy główkę -przy chrzcie zanurz się dzie-
dziecka cko w wodzie 3 razy
-komunia pod postacią chleba -komunia pod postacią chleba
i wina
1 5 1
2010-03-05T16:22:50+01:00
Kościół katolicki ma:
ksiądz
kościół
papiez
kościoł prawosławny
cerkiew
patryjata
3 3 3