Porównaj mapy Europy przed i po 1 wojnie światowej. Z podanych niżej państw wybierz i wpisz do zeszytu te, które:
a) istniały przed i po 1 wojnie światowej
b) zostały utworzone po 1 wonie światowej
c) zniknęły z mapy po wojnie

Liwa, Niemcy, Rosja, Łotwa, Polska, Austro-Węgry, Rumunia, Czechosłowacja, Francja, Finlandia, Serbia, Wielka Brytania, Jugosławia, Włochy, Węgry, Bułgaria, Estonia

3

Odpowiedzi

2010-03-05T15:24:36+01:00
A) Niemcy, Rosja, Rumunia, Francja, Finlandia, Wielka Brytania, Włochy, Bułgaria
b) Litwa, Łotwa, Polska, Czechosłowacja, Jugosławia, Węgry, Estonia
c) Austro-Węgry
22 3 22
2010-03-05T15:38:12+01:00
A)Niemcy, Rosja, Francja, Wielka Brytania, Włochy, Rumunia, Bułgaria,
b)Finlandia, Estonia, Łotwa, Litwa, Polska, Czechosłowacja, Węgry, Jugosławia,
c)Austro-Węgry, Serbia,
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T21:12:05+01:00
Odp.
a) Niemcy, Francja, Rosja , Wielka Brytania, Włochy, Rumunia, Bułgaria ..
b)Finlandia, Estonia, Jugosławia, Litwa, Polska, Czechosłowacja, Węgry, Łotwa .
c) Serbia , Austro-Węgry .

Proszę
Buzzy ;-)
171 4 171