Odpowiedzi

2010-03-05T15:28:30+01:00
Rudy był bardzo odważny i za nic nie chciał zdradzić swoich kompanów. Gdy do torturowali czuł wielki ból lecz gestapowcy nie mogli wydusić z niego ani jednego słowa gdzie można znaleźć jego przyjaciół. Gdy został uwolniony uradował się i był szczęśliwy że o nim nie zapomnieli i chcieli go uratować. Nawet gdy wiedział że jest blisko śmierci i że nie może się ruszać to widząc swoich przyjaciół, którzy cieszą się z uratowania Rudego, dodawała mu sił i zapominał o cierpieniach.
2010-03-05T15:30:25+01:00
Moim zdaniam Rudy wykazal sie duza odwaga i wytrwalascia. Nie poddal sie, kiedy zaczeto go bic. Za nic nie chcial wydac kolegow. Postapil bardzo szlachetnie wzgledem swoich przyjaciol. Wszystko znosil ze stoickim spokojem, chociaz jego cialo bylo bardzo poranione. Specjalnie nadstawial glowe, zeby szybciej stracic przytomnosc, zeby juz nie bolalo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T18:11:30+01:00
Rudy wykazał się odwagą i lojalnością względem swoich przyjaciół. Wiedział, że nie może się poddać tym samym zdradzając swoich przyjaciół oraz kraj. Wiedział, że trzeba walczyć i był gotów walczyć do końca, nawet jeśli koniec oznaczał śmierć. Gdzieś w głębi serca liczył na pomoc przyjaciół, chciał by ta pomoc nadeszła jak najszybciej. Niestety jego ciało nie było tak wytrzymałe jak jego duch walki. Jednak Rudy do końca wiedział, że zrobił dobrze.
1 5 1