Odpowiedzi

2010-03-05T15:28:17+01:00
Agata - x
basia - x-10zł
ewelina - 2x
Agnieszka - 2x+20zł

x+x-10+2x+2x+20=6x[zł]+10[zł]

pozdrawiam i odpowidź zostawiam;)
licze na naj
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:28:35+01:00
X- kieszonkowe Agaty
x-10 - kieszonkowe Basi
2x - kieszonkowe Eweliny
2x+2- - kieszonkowe Agnieszki


x+x-10+2x+2x+20=6x+10

Odp: Wszystkie dziewczyny mają razem 6x+10 zł kieszonkowego
10 5 10