Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:36:47+01:00
Uzależnienia

od alkoholu polega na utracie kontroli nad spożywanym alkoholem powoduje to problemy w kontaktach z ludzmi problemy w rodzinie przemoc itp

od narkotyków choroba objawiajaca sie glodem narkotykowym


od leków ciagle musi brac jakies leki


od komputera calymi dniami siedzi na komputrze


  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T20:15:44+01:00
Uzależnienia

od alkoholu polega na utracie kontroli nad spożywanym alkoholem powoduje to problemy w kontaktach z ludzmi problemy w rodzinie przemoc itp

od narkotyków choroba objawiajaca sie glodem narkotykowym


od leków ciagle musi brac jakies leki


od komputera calymi dniami siedzi na komputrze