Odpowiedzi

2010-03-05T15:32:09+01:00
Paulo Coelho dlaczego?? a. jego książki zachęcają do zmiany na lepsze, do zmiany swego postępowania, a także postępowania ludzi z naszego środowiska b. ma własną organizację charytatywną c. za całokształt - to wspaniały człowiek
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-03-05T15:33:43+01:00
Moim zdaniem dałbym Pokojowego Nobla kanclerzowi Niemiec Helmutowi Kohlowi, uważany za kluczową postać w procesie jednoczenia Niemiec i tworzenia Unii Europejskiej.
Bardzo dobry kandydad co do Pokojowej Nagrody Nobla :)
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:34:41+01:00
Miley Cyrus - przyznałabym jej nagrodę nobla ponieważ jest bardzo młoda, a tak utalentowana ma wiele pracy: nauka, kariera,rodzina i wiele więcej.
Moim zdaniem jest ona godna uwagi ponieważ jej osoba jest nieprzewidywalna.
Mam nadzieje ze bedzie naj :)) z gory thx :)
i jeszcze mam nadzieje że bedzie ok


Małgorzata Musierowicz: Jest ona pisarką mieszkającą w Poznaniu. Napisała wiele powieści,które są teraz lekturami m.i.n. : "Kwiat Kalafiora", "Szósta Klepka" "opium w rosole" itp.
Jej książki są ciekawe mówią one o losach nastolatków zazwyczaj Gabrysi Borejko i jej rodziny.
Pozdro :)
9 2 9