Odpowiedzi

2010-03-05T15:31:07+01:00
1.sluchac innych
2. nie rozmawiac
3.nie jesc
4.nie uzywc telefonow
5.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-05T15:32:36+01:00
- nie wolno hałasować
- nie wolno używać telefonów komorkowych
- nie biegać (chodzić zwartą grupą)
- nie wolno spożywać podczas rekolekcji
- nalezy słuchać księdza
- wykonywać polecenia nauczycieli
2010-03-05T16:24:08+01:00
Stosowac sie do polecen nauczyciela
bycoie aktywnym